joi, 21 martie 2013

Lucrare Photoshop


  • am luat o imagine referitor la tema mea de atestat
  • am deschis photoshop
  • am dublicat layeru
  • am dat Shift Crtl U
  • am mai dublicat o data layeru
  • si am dat CTRL I
  • si in partea drapta unde scrie normal la layers am dat Colour Dodge
  • am dat sus la filter bur gaussian bur
  • am pus intre 1 si 3
  • dupa care am mers la unealta Dodge Tool 
  • am ster din imagine locul care nu ne trebuie

Un comentariu:

  1. dupa cum ti-am spus si la ora, trebuia sa gasesti o imagine care se preteaza unei astfel de transformari. chiar daca pentru subiectul atestatului tau acest lucru nu e chiar la indemana, ti-am dat chiar atunci pe loc niste sugestii. de exemplu aceasta imagine: http://sevenels.net/typewriters/large/RemNoiseless8.jpg

    RăspundețiȘtergere