joi, 7 martie 2013

"Brancusenii au talent"




  • La ora de informatica am lucrat in Microsoft PowerPoint. Am luat 3 poze si la fiecare poza a trebuit sa facem cate ceva. La prima poza am pus o sigla cu fata persoanei, la a doua poza am pus o sigla cu ce reprezinta  poza adica cu dans, si a treia poza a trebuit sa facem alb negru si numai cei doi care au dansat sa se vada colori.
  • In data de 5 martie la scoalaConstantin Brancusi” s-a tinut mai multe festivitati, au cantat, s-a jucat ping pong, au dansat. FestivitateaBrancusenii au talent” s-a tinut in sala festiva la ora 12:00. A participat colegele mele Varga Ioana si Costa Anamaria. Mie mi-a placut cel mai mult cum a dansta dans tiganesc Varga Ioana. Am fost foarte uimita la cum a stiut dansa Ioana impreuna cu partenerul ei Pavel. A fost un spectacol foarte frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu