duminică, 4 martie 2012

Un articol pentru revista scolii

In revista scolii noastre putem publica poezii, bancuri, evenimente la care am participat. De exemplu de Valentine-s Day in scoala noastra s-a tinut un eveniment foarte frumos cu un cupidon si mai multe perche, toate perechile au avut probe la fel. In scoala noastra se tine multe evenimente placute, de Craciun ne adunam cu totii in sala festiva, iar cativa elevi din scoala colinda. Mie mi-a placut foarte mult toate evenimentele la care am participat, dar si la care nu am participat. Eu cred ca este bine sa aiba fiecare scoala o revista. Din revista fiecarei scoli putem afla de exemplu mai multe informatii despre ce a facut fiecare elev din scoala respectiva. Eu nu am publicat pana acuma in revista scolii noastre "Constantin Brancusi" deoarece nu mi-a placut sa pun un articol scris de mine.

Un comentariu: