miercuri, 22 iunie 2011

Practica

In data de 22.06.2011 am fost in sala de clasa numarul 42,care este sala noastra si am vrut sa facem curatenie dar femeile de serviciu nu a vrut sa ne lese si a venit domn diriginte si a vorbit cu ele, in final ne-am lasat pe noi si am scos toate bancile afara si am facut curat, Gombos Ioana, Galea Ioana, Holasz David si Daragiu Edward.
A doua zi am venit la scoala, am sters toate tastaturile si mouseurile. Dupa ce am terminat am aspirat pe covorul in laboratorul de informatica. Baietii au pus mesele si calculatoarele la loc si s-au dus in sala de clasa numerul 14 si au facut si acolo ordine si curatenie pentru ca acolo se va tine examenul de bacalaureat.
Moza Dorin si Drobata ovidiu au montat calculatoarele la loc, iar noi am pus un articol pe blog. In final au venit si baieti si au trebuit sa scrie si ei un articol.
Todor Iulia a scris pe o foaie tot ce am facut fiecare. In data de 23.06.2011 Galea Ioana a fost cu aparatul de fotografiat, iar ieri a fost Brandas Razvan. Luni la practica am scris in caiete, iar cand am fost gata am plecat acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu