luni, 29 octombrie 2012

Deplasarea si redimensionarea unei poze in Mocrosoft PowerPoint



In data de 29.10.2012 la ora de informatica am mai lucrat si in Microsoft PowerPoint 2007.
  • am cautat pe net poze cu pasari migratoare
  • am pus imaginea in Microsoft PowerPoint
  • dupa care am deplasat-o pe pagina in ce mod am vrut.
Deplasarea pe pagina am facut-o:
  •  am dat la animations si in partea stanga la custom animation
  • am dat clic pe o poza dupa care in partea drapta am dat pe add effect
  • la add effect am dat pe Motion Paths
  • am ales ce deplasare am vrut.
Redimensionarea:
  •  am dat clic dreapta pe poza si am dat size and position...
  •  am deselectat Lock aspect radio
  • la height am scris 5 cm si la width 5 cm
Asa am deplasat si redimensionat imaginea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu