luni, 29 octombrie 2012

Cum se face un cuprins (Microsoft Word)

In data de 29.10.2012 la ora de informatica am lucrat in Microsoft Word, sa invatam cum se face un cuprins.
  • am scris pe prima pagina din word capitolul I
  • sub capitol am scris o propozitie
  • dupa care am apasat CTRL-ENTER
  • la fel am facut si in urmatoarele doua pagini
  • am selectat fiecare capitol, am dat la style si am apasat pe heading 1
  • in a patra pagina am facut cuprinsul
Cuprinsul:
  • am dat la insert-reference- index an tables...
  • am dat clic pe tableof contens
  • am deselectat use hyperlinks...
  • dupa care am dat ok
  • am sters la fiecare capitol ultimele 6 litere si a ramas cap
  • dupa care am dat clic dreapta pe tot cuprinsul
  • am dat clic pe Update Field
  • am apasat Update entire table
  • dupa care am dat ok 
Asta am invatat noi azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu