vineri, 25 iunie 2010

Media la purtare a colegei mele

Media la purtare a colegei mele ar fi bine sa fie de 10 pentru ca nu face nici o prostie numai mai absenteaza si ea cîteodată, cînd are si ea probleme. Mai face cate o boacănă si mai face gălăgie în clasa dar eu cred ca merită nota 10 la purtare. Se mai ceartă cate o data cu colegii dar se împacă foarte repede. Este o persoana de treaba, cu ea mă înţeleg cel mai bine din clasa, este intelegatoare si nu face prostii. Dar eu cred ca nu mai face nici o absente pentru ca îi va strica viitorul dacă are absente multe. Eu îi vreau tot binele din lume si îi dau mereu sfaturi ca sa nu mai absenteze sa îi fie scăzută media la purtare. Ea în primul semestru o avut media 8 la purtare pentru ca o făcut ceva prosti. Dar eu cred ca în semestrul al doilea merită nota 10 pentru ca nu o făcut nici o prostie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu