duminică, 13 iunie 2010

Cel mai bun prieten din liceu

Prietena mea din liceu este o persoana de incredere si foarte de treaba. Cu ea ma inteleg cel mai bine si cu ea stau in fiecare pauza. Noi doua ne mai certam cate odata dar ne impacam foarte repede. Avem gusturi diferite, prietena ca ea rar gasesc, cu care sa ma inteleg asa de bine. Este o persoana sensibila, multi elevi din scoala vor sa ne certam dar noi nu ii bagam in seama. Nu le convine ca noi doua sa fim prietene bune, dar noi nu ne luam dupa lume. Eu nu vreau sa ma cert cu ea pentru ca nu le convine sa fim prietene bune. Ea are calitati bune dar are si cateva defecte. Eu vreau sa ma inteleg foarte bine cu ea. Eu cu ea vorbim despre orice probleme avem, ne spunem tot ce facem si in timpul liber. Iesim afara impreuna si dimineata la scoala tot cu ea ma duc. Asa este prietena mea si vreau sa ma inteleg foarte bine cu ea in continuare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu